DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


donderdag 19 januari 2012

WIE IS JELLE?

De mensen vragen mij wel eens, Jelle Katoen, is dat eigenlijk je echte naam? Meestal zeg ik dan nee, want wij zijn zeg maar een soort van Loesje, dus meer een groep van mensen die het leuk vinden om dingen te schrijven en aan elkaar voor te lezen. Op een gegeven dag kwam een kennis, die bij de krant werkt, daar achter en met de vraag of we niet iets meer in de openbaarheid wilden schrijven. Dat mocht over van alles en nog wat zijn, maar liefst ook over de school waar wij allemaal werken of werkten. En zo is het gekomen, zeg maar.

Soms zeg ik ook van ja, want ik heet nu eenmaal zo. Dit blog is naar mij genoemd, omdat ik ermee begonnen ben en omdat het wel goed klinkt, columnisten van Katoen. Niet dat ze echt ván mij zijn, want wie is er nu helemaal van wie, maar zo voelt het natuurlijk wel. Dat je een beetje de baas bent, en alles.

Jelle Katoen

Geen opmerkingen :