DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


maandag 10 september 2012

BJ IS BACK

Bart Jan is back,
EN HOE!

Nadat we vorig jaar te horen hadden gekregen dat we in het kader van de Omslag allemaal opnieuw naar onze eigen functie moesten solliciteren, had ik eerst zoiets van echt niet, maar doordat ik als coach zijnde als geen ander weet hoe belangrijk het is om gecoacht te worden, zelfs al ben je zelf een coach, heb ik het besluit genomen om te proberen dichter bij mijn essentie te komen en me op die manier goed voor te bereiden op het sollicitatiegesprek dat ik toch ga voeren. Had ik mij bedacht. Daarom heb ik in de afgelopen maanden allerlei fijne gedachten gedeeld met Douwe Waterdonk (van Waterdonks Coaching Academy), met als resultaat dat ik van alles uit het verleden een plaatsje heb kunnen geven.

Wie ben ik dat ik van binnen wezen wil? Wie is Bart Jan Vroegindeweij? Waar ligt mijn kracht?
In de wereld die toetsen heet natuurlijk!

Douwe heeft het me laten inzien en binnenkort zal ik het zeker te gelde gaan maken in mijn sollicitatiegesprekken. Toetsen wordt het nieuwe coachen. CITO, Steinway, here we come!

Maar nu alvast een voorproefje:



Lees de bovenstaande tekst aandachtig en beantwoord daarna de volgende vraag.
Welke bewering is juist?

A. Rolling Stones is ook een dorpje in Noord-Holland
B. Purmerend is een ook bandje uit Engeland
C. Purmerend heette vroeger Oud-Rolling

Stuur het juiste antwoord als de seaudeju naar bartvroegindeweij@hotmail.nl


Alle rechten: Waterdonk Publishing Ltd/Meerwijkse ScholenGroep (2009)

Geen opmerkingen :