DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


maandag 7 mei 2012

DIERENQUIZ 4


Ik weet zelf ook eigenlijk best wel dat zo'n quiz niet echt hoogstaand vermaak is, maar de mensen in het land vragen er nou eenmaal om en bovendien staat het in mijn contract. Minstens één keer in de maand moet er een quiz over dieren of iets met toerisme in dit blog. Maar waar doe je het nou helemaal voor, als er nooit 's iemand een oplossing inzendt?

De juiste oplossing van de vorige keer aflevering luidde trouwens: ja. Helaas zat geen van de inzenders het dichtst bij het juiste antwoord, zie ook hierboven voor hoe of dat komt, dus ook deze week wordt de prachtprijs weer niet uitgereikt. 

Nieuwe opgave
Ik heb inmiddels zoiets van voor mij hoeft het allemaal niet zo nodig , maar het staat nu eenmaal in mijn contract en de mensen in het land vragen erom, dus hier komt de volgende opgave. Deze keer maar weer eens een vraag van Silvia Borin, lijstrekker van de Dierenpartij in Meerwijk. Zucht. Het is dat het financiële crisis is, maar anders wist ik het wel. Dan zou deze quiz nog sneller vergeten zijn dan de Steve Jobsschool van die malle meneer de Hond.

Let op, hier komt de vraag.

Zet de volgende vier dieren in de goede volgorde. 
Hoe moeilijk kan het nou nog zijn?


A. Dril
B. Donderkopjes
C. Kikvors
D. Giraffe


Zend je antwoord vóór 30 mei naar Vroegindeweij's Puzzeldorado
en wie weet, win jij straks wellicht dat felbegeerde zwerfboek!
Diepe zucht.

2 opmerkingen :

Anoniem zei

En meneer Vroegindeweij maar zeuren dat niemand reageert. Misschien was hij te vroeg in de wei, want hij had geen tijd om zijn emailadres goed in de link te zetten. Vroeginjebed helpt misschien.

Vroegindeweij zei

Beste Anoniem,

Dankjewel voor je positieve feedback. Zelf had ik ook al zoiets van dat ik eigenlijk erg een ochtendmens ben. De fout is inmiddels hersteld, maar juiste antwoorden heb ik helaas nog steeds niet mogen ontvangen. Toch best wel jammer.

Bart Jan Vroegindeweij