DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


maandag 16 juli 2012

TIEN VERSCHILLEN

Dankzij mijn therapeut heb ik zoiets van dat het weer steeds ietsje beter met me gaat. Waardevolle inzichten in de eigenste essenties die mijzelf vormen, een stuk reflectie en vooral begrip naar het omhulsel dat buitenwereld heet - het kost even een godsvermogen, zo'n therapeut, maar dan heb je ook wat! Inzichten alleen zijn evenwel niet voldoende natuurlijk, je moet die inzichten ook handjes en voetjes weten te geven, er praktische vervolgstappen naar de toekomst aan koppelen. Daarom hebben we voorlopig tot twee dingen besloten. Eén: Bart Jan sluit zich voortaan niet meer de ogen voor moderne ontwikkelingen. Daarom ben ik per heden lid van Facebook. Je kunt daar zelfs vrienden met me worden. Gewoon vragen of ik je vriend wil worden en dan zeg ik ja. Of nee.
En twee: in samenspraak met mijn therapeut heeft mijn direct leidinggevende besloten dat ik met onmiddellijke ingang weer aan het werk ga. Voorlopig alleen nog maar op arbeidstherapeutische basis weliswaar, en voor slechts anderhalf uur per week, maar er is tenminste een begin. Dus heb ik nu zoiets van dat ik de koe maar direct bij de horens moest vatten en meteen een eerste bijdrage sinds lange tijd moet leveren. Het is nog wel geen blogbeheer of jonge teamleidstertjes trainen, of een volwaardige quiz over dieren of iets met toerisme, maar als dit me lukt zal een heuse Dierenquiz no. 5 niet lang meer op zich laten wachten! Zover is het echter nog niet.Voorlopig eerst maar eens iets voor de kleintjes, die zich straks, op weg naar de camping in de Algarve, weer drie dagen stierlijk gaan zitten vervelen op de achterbank.

Bart Jan Vroegindeweij
arbeidstherapeutisch medewerker

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OP WEG NAAR DE ZON?
PUZZEL MEE MET BART JAN V!


LEUK VOOR ONDERWEG!

De Vieze Man    (voormalig Bekende Nederlander)
Jhim van Bemmel (voormalig PVV'er)


             ZOEK DE 10 VERSCHILLEN 



Geen opmerkingen :