DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


dinsdag 18 december 2012

MELDPUNT



Eb en Vloed pikken onze stranden in                                                 (foto: Waterdonk Desktop Disegno)

Vorige week had ik opeens zoiets over me van ik moet een meldpunt beginnen, zodat de mensen de dingen een plaatsje kunnen geven. Om de andere haverklap vragen de mensen me erom, dus wie is de reguliere wetenschap nu helemaal om die vraag te negeren?

Daarom ga ik vanaf vandaag vol op het orgel met een Meldpunt Eb en Vloed. En om het helemaal gemakkelijk te maken hoeft u alleen maar te kiezen uit voor of tegen, en zoja waarom of zonee, waarom niet.

Kruis aan wat voor u van toepassing is.

1. Ik ben tegen eb
2. Ik ben tegen vloed
3. Vloed, daar heb je alleen maar last, want ze pikken onze stranden in
4. Eb en vloed geven parkeeroverlast
5. Eb en vloed maken teveel lawaai
6. Eb en vloed zitten dronken achter het stuur
7. Eb en vloed vervuilen onze stranden met aangespoelde bultruggen
8. Eb en vloed lopen door de Kalverstraat, zegt Eb


Maar ook al het andere wat u bedenkt wil ik natuurlijk graag aan meewerken. Hebt u liever een Meldpunt tegen van Strootman, Toivonen of van Bommel, tegen een nieuwe cd van Bløf, tegen Gordon of Patty Brard, u zegt het maar.


Bart Jan Vroegindeweij,
Meldcoach Mental Sunshine Academy

1 opmerking :

Anoniem zei

Heb je ook een meldpunt tegen meldpunten?