DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


woensdag 11 juni 2014

DOLLY NETWERKT

Zo'n weekje op vakantie met vrinden van de Rotary is meer dan alleen maar zomaar een reisje langs de Rijn, vooral ook omdat er hier in de Pyreneeën helemaal geen Rijn te bekennen is. Dat wil zeggen, tot nu toe heeft mijn tomtom ´m nog niet kunnen vinden, maar dat zegt nu ook weer niet alles, want ik heb de gemeentetom bij me en die is het laatst gebruikt door de wethouder, dus er staan allerlei met de hand bijgeknoeide wegen in die in het echt helemaal niet bestaan.

Mijn Rotaryvrinden weten natuurlijk wel dat ik na de fusie een nieuwe uitdaging zoek en dus komen ze met allemaal leuke tips, die ze van weer andere vrinden bij elkaar genetwerkt hebben. Als ik weer op kantoor ben ga ik die ´s op mijn gemak bekijken, maar ik kan al wel stiekem verklappen dat ik als bekende Nederlander gevraagd ben om beschermvrouwe te worden van de stichting Gezelschapsdieren, van de afdeling Halma. Daar komt binnenkort een vacature. Omdat ik op de MULO al graag iets wilde doen met dieren of toerisme lijkt het me enig om dat te worden. En zoiets staat natuurlijk heel goed op je cv.

Clubgebouw Gezelschapsdieren, afdeling Halma                 (foto: Vroegindeweij )

Misschien word ik daarna wel minister van Planten en Dieren.

Hoort, zegt het voort:
ook al schampert Jan Publiek
"achterkamerpolitiek",
netwerk is het juiste woord!


Dolly Zuidkruis
burgemeester Sas/Laweit


Geen opmerkingen :