DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


zaterdag 26 januari 2013

1 VOOR 12

  
Nou, ik ben dus Lies Duplo en mijn hobby's zijn nog steeds sport in het algemeen en korfbal in het bijzonder omdat dat gemengd is, maar dat moet maar even stil liggen. Wat is er namelijk aan de hand? Vorige week was ik nog gewoon in Nederland op de cursus en wat denk je? Is onze eigen Bart Jan opeens weer terug en dat niet alleen, maar vraagt-ie ook nog eens een keer of ik mee wil op studiereis, want het was hem opgevallen dat ik zo'n vlotte pen heb en dan kon ik mooi af en toe verslag doen van hoe het gaat, onderweg. Bij wijze van opdracht voor de cursus. Nou, daar zei ik natuurlijk geen nee op, vooral niet omdat onze Bart Jan voorstelde dat ik maar bij hem op de kamer kwam slapen, in verband met de kosten en alles.

Reisquiz
We zijn dus nu in Warm Land, maar vanochtend kwam ik er achter dat dat eigenlijk alleen maar een schuilnaam is, zodat het thuisfront niet meteen begint te mekkeren van wat dat allemaal wel niet kost.  Ik vond het al zo'n tijd vliegen, maar nu dat ik weet waar we zijn is het eigenlijk best wel logisch allemaal. Maar waar zijn we met z'n allen? Doe mee met de reisquiz en maak kans op eervolle vermeldingen en andere schitterende prijzen! Vandaag deel 1 van 12: waar is het dat we zijn? Een kleine tip: de foto hierboven heb ik eergisteren gemaakt. Het is een deel van een brug in

A. Hoofddorp in de Haarlemmermeer
B. Valencia in Spanje
C. Rotterdam in 010
D. Ergens anders, namelijk ...

Stuur je antwoord naar bartvroegindeweij@hotmail.nl

Zo, mijn taakje voor vandaag zit er weer op. Tijd voor een welverdiende lunch! Ciao!

2 opmerkingen :

De Heer des Huizes zei

Strikvraag! Het is geen brug, het is een stairway to heaven. Denk ik. Zo te zien.

Vroegindeweij zei

Beste Heer, natuurlijk is dit geen Stairway to Heaven! Eindelijk zijn we verlost van die van Nieuwkerk en de eindejaarsellende van de top-2000... Dan gaat een weldenkend persoon toch geen stairways meer afbeelden? Volgende keer ietsje beter nadenken, svp.