DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


zondag 10 augustus 2014

DOLLY NO WAY

 
Graag wil ik mij aan u voorstellen. Mijn naam is Siebe Proximus, en ik ben sinds enige tijd vanuit de gemeente Sas-Laweit projectleider villakamp werkzaam voor drie dagen in de week.

Een van de doelstellingen die ik als projectleider heb is het stroomlijnen van de communicatie en het beperken van de overlast voor de omwonenden - nee overnieuw. Twee van de doelstellingen die ik als projectleider heb, zijn het stroomlijnen van de communicatie, het beperken van de overlast voor de omwonenden en het voeren van het woord in lastige situaties, zoals op dit moment, nu burgemeester Dulcinea Zuidkruis door bijzondere omstandigheden tijdelijk niet beschikbaar is.

O shit nee, overnieuw. Drie van de doelstellingen die ik... Of laat ook maar. Ik schrijf wel een brief.


Communicatie is het halve werk; het geheel is meer dan delen        (foto:Vroegindeweij)

In dat kader stuur ik u deze brief, om u te laten weten dat er door burgemeester en wethouders met terugwerkende kracht een besluit is genomen dat er geen ontsluitingsweg zal komen. Dus geen zeven ontsluitingswegen, geen zes, ik zeg geen vijf, maar gewoon nul. Dit besluit dateert al van enkele jaren geleden, maar met het oog op de fusiebesprekingen hebben we ervoor gekozen om het pas nu openbaar te maken. U als direct belanghebbenden bent de eerste die het te horen krijgen, en zo hoort het natuurlijk ook. Daarover kunnen geen misverstanden bestaan. De reden voor het niet-aanleggen van de ontsluitingsweg is gelegen in het feit dat het de gemeente aan middelen ontbreekt om de weg te realiseren. De personele kosten op het gebied van interimmanagement, transpirantie en communicatie zijn de laatste jaren immers dermate gestegen dat de begroting van onze kleine gemeente geen ruimte laat voor niet strikt noodzakelijke luxe-artikelen als een ontsluitingsweg.

Links op de afbeelding: geen nieuwe ontsluitingsweg                                 (artist's impression)

Natuurlijk kan ik mij voorstellen dat er bij u andere vragen leven over de werkzaamheden rond het kamp. Het ligt in mijn bedoeling om u hierover binnenkort nader te informeren.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hoogachtend,

Siebe Proximus
projectleider villakamp Laweit


PS: Gekscherend noemen sommige mensen me ook wel Sibi, maar dat vind ik geen echt leuke grap. Dus wilt u in correspondentie wel mijn echte naam gebruiken? Ik heb ook wel iets beters te doen en als we zo gaan beginnen kunnen we net zo goed meteen ophouden.

Geen opmerkingen :