DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


woensdag 13 augustus 2014

DOLLY UIT DE WEG

Graag wil ik u uitnodigen voor het bijwonen van een informatieavond over de stand van zaken rondom villakamp Laweit. Daarbij is mijn doel om u te informeren over mijn opdracht namens het college van Burgemeester en Wethouders en de stand van zaken, maar vooral ook om van u te horen waar de gang van zaken anders of beter kan.

Door het stranden van het bestemmingsplan voor de verbindingsweg bij de Raad van State rijdt het werkverkeer voor het villakamp door Oosterbuurt in plaats van over de geplande verbindingsweg. Die is er namelijk niet. Daar heeft een aantal mensen last van, maar het is nu eenmaal niet mogelijk om iedereen tevreden te stellen.

Maar mogelijk zijn er nog meer ideeën. Die zou ik graag van u horen. Ook zou ik graag een adviserende werkgroep instellen met daarin omwonenden, zodat we gezamenlijk tot goede oplossingen kunnen komen. Ik snap de emoties wel, en ik snap ook wel dat er misschien bij u andere ideeën leven, maar dat moet zo snel mogelijk afgelopen zijn. Het is in ieders belang dat we nog vóór de komende verkiezingen hetzelfde vinden als de wethouder die steeds zijn welriekendste best heeft gedaan, en daar wil ik me volledig voor inzetten. Tenslotte ben ik daarvoor ingehuurd. Omdat ik denk dat we hier wel resultaat kunnen boeken wil ik u dan ook graag meenemen in hoe ik dat denk te gaan doen, maar als u het anders ziet, dan kunnen we net zo goed meteen ophouden, want als we zó gaan beginnen heb ik wel iets beters te doen.



Al uw suggesties gaan naar Het Ronde Archief
zie ook: het ronde archief

Toch wil ik u uitnodigen voor het bijwonen van de infor - o, nee dat had ik al gehad. Als agenda stel ik het volgende voor:
  1. Kennismaking projectleider (Siebe Proximus)
  2. Stand van zaken rondom de verbindingsweg (dus niet over de weg zelf; die komt er immers niet)
  3. Stand van zaken rondom de uitvoeringswerkzaamheden
  4. Instellen werkgroep omwonenden
  5. Andere punten die ongetwijfeld ook aan de orde komen 
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en begroet u graag op de informatiebijeenkomst, waarvoor ik u hierbij ook graag uitnodig.


Siebe Proximus
Projectleider villakamp Laweit

PS: Burgemeester Dulcinea Zuidkruis is aan de beterende hand, maar volledig herstel zal nog enige tijd vergen.

Geen opmerkingen :