DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


woensdag 27 augustus 2014

SIEBE STAAT PAL

Graag stel ik mij even aan u voor. Siebe Proximus is mijn naam en de dynamiek van het managen van het bedrijf, de mensen en de bedrijfsprocessen vind ik interessanter dan ontwerpen, vooral ook qua het financiële aspect. Ik begon aan een MBA opleiding en rondde die in 2008 Cum Laude af. En ik studeer verder en leer elke dag bij. Alles wat met communicatie, mensen en bedrijfsvoering te maken heeft lees en leer ik anderen. Daarnaast gaf ik regelmatig lezingen, was ik gastspreker en gaf ik skiles in mijn vrije tijd. Ook die ervaring komt nu van pas, maar als we hier in Laweit zo gaan beginnen als we nu zijn begonnen, dan kunnen we net zo goed meteen ophouden, want ik heb ook wel iets beters te doen.


Bijna twee weken hebt u nu de kans gehad om mee te denken over welke weg het meest in aanmerking komt om niet aangelegd te worden, maar tot nu toe heb ik nog weinig bijdragen mogen ontvangen. Nul komma niks geen bijdrage, om precies te zijn. En ondertussen wel de hele tijd klagen van dit is niet goed en die daar deugt niet en van alles moet anders, want we pikken het niet langer. Dat schiet natuurlijk voor geen meter op. Graag schenk ik u als lezers van dit blog daarom nog hoogstens één kans om ook zelf een beetje constructief mee te denken over wat er moet gebeuren en interactief te participeren in deze conversie. Laat uw zienswijze vóór uiterlijk 1 september 2014 schijnen over welke weg u als eerste niet aangelegd wilt zien, of zak anders maar in de prut hiernaast, want ik heb ook wel iets beters te doen. Dat kan door een mail met daarin de naam van de afvallige weg te sturen naar ondergetekende. De naam van de achtste weg (voorheen De Extra Snelle Route geheten) is overigens gewijzigd: het is nu de Wethouderweg.

Siebe Proximus,
woordvoerder en keesmanager villakamp Laweit

Geen opmerkingen :