DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


woensdag 6 augustus 2014

DOLLY STRAND MET DT


 
Met me string vol zand lig ik lekker op het strand, la la lala la lalala!

Het kan mij geen zomer genoeg zijn, want je leeft maar ene keer en op het strand is geen verkeer en doe mij nog maar zo´n glaasje bubbels met saté, want het is al 6 augustus, daarom drinken we voor twee.

Speel het nog een keer, Sam!

Weet je wat ik heb?
Zand in me naad!
Pak jij even de schep,
dan maak ik een spagaat,

la la lala la lalala!

en met z'n allen nou,
op een kangoeroe-eiland,
waar je kangoeroes vindt,
la lalálala lááála,
la la kangoeroekind!



Vakantie! O, dolce variënte! Eindelijk gewoon twitteren dat het een aard heeft, zonder dat de goegemeente meteen kan gaan liggen zeuren. Want dit is toevallig wel even in mijn eigen tijd, ja? En toevallig is dit tegenwoordig ook my hometown, ja?

Dolly Zuidkruis,
nachtburgemeesteres van het strand

De woordvoerder en andere hulpdiensten zijn onderweg

Geen opmerkingen :