DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


zondag 14 september 2014

DOLLY VALT UIT HAAR ROLLY


(This is automatic illustration iPad)     Dansk translation iPad too


Hm. Ja, ik weet niet hoor, maar ergens voelt dit toch niet goed. 50% arbeidsgeschikt is natuurlijk maar de helft van het verhaal, maar dat de keesmanager van het kamp dan de andere helft van het woordvoeren doet, ik weet niet. En dat terwijl je er dus zelf gewoon bijzit, hè? Altijd alles maar beter weten en net doen of ik niet goed bij mijn hoofd ben omdat ik er even tussen uit moest wezen. Kom op zeg, ik ben toch geen wethouder? Als burgermoeder sta je namelijk boven de partijen. Dat is zo ongeveer het eerste wat je leert op de opleiding. Ik weet niet, hoor. Dit leidt allemaal zó tot niks, dit hinderlijke woordgevoer van de keesmanager. Als we zo beginnen kunnen we de gemeente Sas-Laweit net zo goed meteen opheffen, want ik heb ook wel iets beters te doen dan verkiezingen organiseren. Oh my god, nu begin ik zelf ook al! Het wordt tijd om terug te keren naar de gewone wereld, die Den Haag heet. Misschien vragen ze me daar wel als partijkopstuk!

Eigelijk kun je net zo god een ipad nemen, die verbeterd jouw ook de hele tijd zonder dat je dat wif.

Hoort, zegt het voort,
Dolly voert haar eigen woord.

Dolly Zuidkruis,
Bruggemoeder Sas-Laweit

1 opmerking :

Drs. Dré zei

Beste Dolly,

Gun ons als inwoners van deze prachtige gemeente nu toch ook eens ons plezier. Blijf nog heel even part-timen... Jaren geleden dat we nog zo hebben gelachen als nu met Siebe, onze super paranormale manager. Ok de wethouder deed ook zijn welriekende best om ons aan het lachen te brengen, maar Siebe, is toch duidelijk een andere categorie... Siebe kost inderdaad een behoorlijk pak centen, maar hij is het dan ook meer dan waard!