DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


woensdag 17 september 2014

DOLLY TWIJFELT

Vrinden van de Rotary hebben me gevraagd of we Siebe P niet nog een tijdje langer kunnen houden. Vanwege dat ze altijd zo om hem moeten lachen. Tsja, ik weet niet hoor. Ik bedoel, je stelt niet voor niets een nietszeggende operettefigurant aan als woordvoerder. Kan het dan de bedoeling zijn dat hij er een mening op nahoudt? Dacht het niet. Als we zó beginnen kunnen we net zo goed meteen ophouden want ik heb wel wat beters te doen dan steeds maar weer de ambtenaren te moeten controleren. O my god, ik heb het weer. Opvliegers, denk ik.

Aan de andere kant zorgt die Proximus wel voor wat afleiding, met zijn hilarische vertoningen. En zolang we daarmee de zaak rustig kunnen houden tot de fusie, is-ie zijn geld misschien wel waard. Hoewel, het is wel veel geld. Daarvan had ik wel tien jaar elke dag naar de kapper gekund. Maar goed, we zien wel.



Gaat Dolly door met Siebe?


Intussen gaat het dagelijks werk in het moderne leven gewoon door. Morgenochtend eerst een bijpuntsessie bij Fabienne, vanwege mijn talkshow over een paar weken, en daarna weer gezellig naar cursus social media. We krijgen het hoofdstuk "Puntjes op de iPad". Ik hoop dat we ook gaan leren hoe je trema's op de e kunt zetten zonder dat dat eigenwijze ding jou verbetert.

Hoort, zegt het voort
hoe die Siebe kletsmajoort.

Dolly Zuidkruis,
burgermoeder Sas-Laweit

PS: sinds ik op cursus ben noemen ze me hier op het gemeentehuis ook wel de iMam. Of ik daar blij mee moet zijn, moet ik nog even navragen bij mijn personal coach Bart-Jan. Vlotte vent nog steeds, trouwens.


2 opmerkingen :

Anoniem zei

Beste Dolly,
Laat dat bijpunten bij Fabienne maar even zitten, mijn advies zoek een nieuwe kapster of kom even langs voor een bakkie. Ik heb nog zo'n fijne Carmen krulset staan, dan fatsoeneer ik dat kapsel wel even. Gezellig meiden onder elkaar.
De reden van mijn advies, de foto's in de media, het lijkt wel of je de kapper van Corry Konings,anno 1970, bezoekt! Het is nu van de achterkant (een beetje) lyceum en van de voorkant (erg) museum. Zo red je het nooit in den Haag meisje. Weg met die praatpaal die alleen maar suffe praatjes verkoopt, investeer in een personal coach.
Altijd welkom in de Wiewijd, je vrindin Granny Smith

Juan zei

Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter. Dolly schoffeert Siebe de betweter.
A propos iemand onlangs nog de wethouder gezien?