DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


woensdag 10 september 2014

SIEBES KRACHT-TERMEN


Graag stel ik mij weer even aan u voor, maar als we zo beginnen kunnen we net zo goed meteen ophouden, want ik heb ook wel iets beters te doen. Niets, nulkomma nada met een rietje heb ik aan reacties mogen ontvangen op de vraag welke ontsluitingsweg we als eerste niet gaan aanleggen. En dat terwijl ik al eerder met veel succes een kampement heb geruimd en zelfs een heel zeehondenspitium heb geïnterimd!

Toch geef ik niet graag de brui aan Maarten. Ik heb namelijk een buitengewone interesse in neurotisch programmeren, psychologie, praktische toepassing van hypnose en de kracht van de menselijke geest! Ook heb ik daar interessante artikelen overgeschreven. Over geschreven, bedoel ik. Voel je het verschil? Eén spatie zogenaamd vergeten, en onbewust denkt de lezer meteen aan plagiaat, terwijl ik dat natuurlijk zelf heel anders zie.

De kracht zit in hoe je het onderbewustzijn kunt sturen met taal. Als je je verdiept in wat jouw klantengroep is en met welke "power language" je hun onderbewuste kunt beïnvloeden, schieten je verkopen door het plafond. (Of geloof jij echt dat iedereen die een ‘word snel rijk met nietsdoen’ programma koopt écht gelooft dat het werkt?).


Wat is Power language?

Power language is taal waarmee je meer resultaat haalt dan met een gewoon geschreven verklarende tekst, doordat het direct inwerkt op het onderbewustzijn en het de kritieke filters in het brein passeert. Power language begint met het stellen van een doel. In dit geval: het realiseren van een verkoop. 

Graag nodig ik jullie dan ook uit om het van harte met mij eens te zijn. En zak anders maar lekker in dat moeras daar bij jullie.



Mochten er naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen zijn, wat ik me heel goed kan voorstellen, aarzel dan niet om ze me graag te stellen. Maar liefst alleen  van maandag tot en met woensdag, en graag alleen tijdens kantooruren, want op andere momenten heb ik wel wat beters te doen. Mijn cavia staat namelijk op punt van te jongen en daar wil ik graag bij zijn!

Tot graag!



Siebe Proximus,
Woordvoerder en keesmanager villakamp Laweit

Geen opmerkingen :