DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


zondag 19 oktober 2014

SIEBE ONTWAAKT

Graag had ik goed nieuws verteld op deze bijeenkomst, maar als we zo beginnen, dan kunnen we natuurlijk net zo goed ophouden, want dan zit mijn job erop en wie is daar nu helemaal bij gebaat? Laat ik me daarom eerst maar even voorstellen.

Mijn naam is Proximus, Siebe Proximus, en ik ben bijna cum laude afgestudeerd aan de Hogere Hypnoseschool, met als bijvakken Telekinese (o.a. lepelbuigen) en Balletje-Balletje. Ook hebben mijn partner en ik rond 5 december nog enige dagdelen vrij om ook uw kinderen of kleinkinderen te vermaken als goochelpiet. Dit jaar voor het eerst desgewenst ook in de kleuren roze of lichtblauw (zie ook: Ome Koos en zijn Goocheldoos).

Graag wil ik u meenemen in hoe ik dat denk aan te pakken. Zelfhypnose speelt een belangrijke rol, dus als we allemaal even willen opletten, ook de Westerbuurters daar op de tweede rij, dan zal ik u laten zien hoe je ook weer kunt ontwaken uit hypnose. Ik tel tot drie, knip in mijn vingers en dan ontwaak ik uit mijn diepe, diepe slaap.

Siebe Proximus in diepe, diepe slaap                (foto: Siebeselfie)


Eén, twee, drie - KNIP!

Godverdegraag nogantoe! Waar is iedereen?
Ja kijk, als we zo ophouden, dan hadden we natuurlijk net zo goed niet hoeven beginnen...

Niettemin tot graag.

Siebe Proximus,
woordvoerder en keesmanager

1 opmerking :

Gré Smit zei

Beste Sieb,
Nou ik Dolly ont-vrind heb, heb ik weer effe tijd voor een babbeltje met jou.
Sieb het maakt helemaal niet uit of je wakker bent of slaapt, jij droomt gewoon altijd. Ondertussen zitten die arme Oosterbuurters, met een nachtmerrie vanwege dat Villakamp. Zeg jongen, jij bent toch indienst van dat kamp? Onder je naam zie ik altijd "Villakamp meneger" staan, toch? Praat effe met je baas, de grote of de kleine Kip en regel dat weggetje effe.
Bespaart een hoop gedoe en maakt iedereen gelukkig. Nou klinkt dat niet als een mooie droom, beste Sieb.
Altijd welkom voor een bakkie, je weet het hè!
Als altijd Granny Smith