DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


zondag 30 maart 2014

DOLLY TWITTERT XXL



Erg hè, dat van Badr en Estelle! Nou zijn die ook alweer gescheiden, terwijl ze nog niet eens getrouwd waren. Ik las het in de Story. En voor Ruud vind ik het ook wel heel sneud dat ze nu dus eigenlijk voor niks uit elkaar zijn gegaan. Niet dat ik dat roddelblad lees natuurlijk, maar ik was bij de kapper voor het maken van een afspraak vanwege de dag die je wist dat gaat komen, en ik moest eerst even wachten, zodat ik ging zitten bladeren, waarop Fabiënne zei neem maar mee, want ik heb 'm toch al uit. Dus zodoende.


Estelle (links) en Badr (rechts)                                                                              (foto: collectie Zuidkruis)


Achteraf bedenk ik me nu dat ik helemaal vergeten om een afspraak te maken. Nou ja, morgen dan maar.

De ambtenaar moet hier nog wel even een echt twitterbericht van maken, want mij lukt het nog steeds maar niet om onder de 140 woorden te blijven. En als moderne burgermoeder, die enerzijds met haar tijd meegaat maar anderzijds op zoek is naar een nieuwe uitdaging, is het wel zaak om de social media te vriend te houden, zegt mijn mediatrainer altijd. Bovendien staat volgens hem twitteren heel goed op je cv. Voor mij geldt dat overigens wat minder, want ik heb nog zo'n gezellige ouderwetse houtkachel van de firma Schemerboer uit Sas. ;-) Hahaha, grapje!

Hoort, zegt het voort,
Dolly twittert menig woord!

Dolly Zuidkruis,
Burgemeester Sas-Laweit

1 opmerking :

de wethouder zei

Grapje? Ik snap 'm niet...?