DOLLY´s DAGBOEKEN

Burgermoeder Dolly Zuidkruis herself heeft op 1 februari 2014 met terugwerkende kracht het leegstaande blog van de Columnisten van Katoen onteigend. Sindsdien maakt ze haar eigen Dagboek ermee wereldkundig.
Iedere gelijkenis met de echte wereld berust op louter toeval; de werkelijkheid is immers te absurd om verzonnen te kunnen zijn.


dinsdag 16 december 2014

DOLLY VERZUCHT

 


 
 
Al die fijne mensen, zó geweldig allemaal...
Was het maar altijd Winterparty!
 
Dolly Zuidkruis,
burgemeester Sas-Laweit
(nog 15 dagen)

1 opmerking :

Anoniem zei

Beste mevrouw Dolly,
Ik ben een beetje overdondert door het, nou ja zeg maar briljante idee van de wethouder. Dat lentefeest dus.
Er zijn 2 dingetjes, waar ik mee zit.
Het Villakamp lijkt op dit moment wel een moeras, hoe krijgen ze dat op tijd droog. Gaat de gemeente voor al die vluchtelingen wel een noodaktie starten?
We kunnen alvast behinnen met het inrichten van die sta-caravans, Hollandse gezelligheid zodat die mensen zich gelijk thuis voelen.
Dan heb ik nog een vraagje waar 1 van de ambtenaren vast het antwoord wel op heeft: heeft het Villakamp vergunning voor waterwoningen??
Er liggen al geruime tijd van die sta-caravans in de plomp voor het kamp. Enne, nou ja als ze dus op het kamp komen dan drijven ze ook. Ik heb met eigen ogen gezien dat er nu zelfs zee-paardjes in het wild te spotten zijn op het Villakamp.
Zou mevrouw Dijksma hiervan op de hoogte zijn, mag dit eigenlijk wel?
Ik lig er een beetje wakker van, van al die vragen. Ik hoop dat u snel met een reactie komt.
Hartelijke groeten van.
Uw toegenegen Japie van Saar, van de Julianastraat